questions - answers

Josefine om the way home to me:
Var är den första klänningen ifrån? Nelly?
Jag kollade runt men hittade den inte.


Svar: Ja den är från Nelly. Skulle visa klänningen för en kompis för ca 2 veckor sedan och då var den också slut, så den tog slut väldigt fort. Kan visa den på bild när jag har på mig den någon gång istället.





Helene om gratisbio.se:
Har du fått presentkortet än?
Isf, vilken affär?

Svar: Nej det har jag inte. 
Men har snart nått mitt mål att få ett presentkort för 500 :- hos Nelly.com.


mellan
om i can't understand why it would take so much time:
kan inte du ta bilder på petter så man ser hur han verkligen ser ut, annars ser man ju bara bilder på er när ni pussas. ta en bild på bara han med när han är seriös snälla det skulle vara jättesnällt han är så sööt :D

Svar: Här har du din bild, en bild från royal, han vägrar att bli fotad. Men här ser han normal ut iallfall, lite förvånad kanske, men snygg ;)




Anonym om avslutningsmiddag:
vilken härlig färg på nagellacket, märke o nummer? bra blogg har du fast borde uppdatera oftare ;)

Svar: Nagellacket är från Isadora och Isadora är det absolut bästa märket på nagellack, älskar det! Färgen heter 711 MIAMI BLUE. Tackar, jag ska försöka! ;)



Rebecca Schilling om avslutningsmiddag:
Jätte fin blogg älskar headern

Svar: Tack så jätte mycket. Ska påminna er igen om att det är min söta vän Vanessa som har gjort min snygga header. Hon är grym på photoshop. Kika in på hennes blogg HÄR :)



jag :D
om avslutningsmiddag:
Jag gillar din blogg jätte mycket men kan du inte uppdatera oftare? :D

Svar: Tack! :) Lovar att jag ska göra så gott jag kan, tyvärr hatar min pojkvän när jag sitter vid datan och bloggar men nu skiter jag i vad han säger, jag älskar ju att blogga! :D
Om du ser det här nu älskling så vet du vad som gäller framöver ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0