gratisbio.se

 
Det här är nog världens bästa gratissida, och ett plus på det är nog att allt funkar med,
helt utan några konstigheter, det gäller bara att samla så mycket poäng som möjligt.
Först när alla började prata om gratisbio.se så
tänkte jag bara, ja precis som om man får hem presentkort osv
bara genom o besköka hemsidor och vara med i tävlingar.
Sen för ett tag sen blev jag medlem och har snart fått så mycket poäng
så jag kan få hem mitt första presentkort!
Det är typ som att ha ett jobb fast man nästan inte behöver göra någonting och ändå få presentkort och biobiljetter!
Klicka på bilden eller här om du inte redan är medlem och bli det, för att gratisbio är bara ett måste!
 Lovar att det är värt o slösa 15 sek av sitt liv o bli medlem! :)

Kommentarer
Postat av: Tilde G

Ska faan bli medlem där alla snackar om det! Tack för tipset, bra blogg dessutom :))

2011-05-12 @ 09:43:00
Postat av: Tilde G

Ska faan bli medlem där alla snackar om det!

Tack för tipset och bra blogg du har dessutom :))

2011-05-12 @ 09:44:02
Postat av: Vera

Gud vad fin din header är!

2011-05-14 @ 19:22:55
URL: http://verastudio.blogg.se/
Postat av: Helene

Har du fått presentkortet än?

Isf, vilken affär?

2011-05-17 @ 16:11:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0