i can't understand why it would take so much time

hej kära vänner! ligger i min nybäddade mysiga säng nu. fyfan vad dåligt jag mår!!!! vaknade idag hos petter o ville bara dö typ, så sov typ hela dagen... vid 7 typ skjutsa petter låtsasmamma hem mej och jag gick direkt till min gode vän linn pett o hade myskväll med tacos o annat gott med massa mysiga underbara flickor. har haft riktigt kul ikväll verkligen!
bloggar mer imorgon för nu vill jag bara sova o sova o sova :( hoppas jag blir frisk tills på måndag, skolan är viktig :( godnatt puss! ♥

glad chey o sött par osv... hihi puss
Kommentarer
Postat av: mellan

kan inte du ta bilder på petter så man ser hur han verkligen ser ut, annars ser man ju bara bilder på er när ni pussas. ta en bild på bara han med när han är seriös snälla det skulle vara jättesnällt han är så sööt :D

2011-05-17 @ 17:10:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0