questions - answers

mellan om i can't understand why it would take so much time:
kan inte du ta bilder på petter så man ser hur han verkligen ser ut, annars ser man ju bara bilder på er när ni pussas. ta en bild på bara han med när han är seriös snälla det skulle vara jättesnällt han är så sööt :D

Svar: Jo det ska jag fixa någon gång under veckan. Tyvärr är min pojkvän svår o fota då han hatar att bli fotad, tråkigt för han är ju så snygg! Men ska försöka fixa en bra bild i veckan! :)


Anonym
om before your plastic heart:
hur kan du ha så smal kropp o ben? du verkar ju typ inte träna så mycket. äter du nått speciellt eller så? :O

Svar: Haha lite kul där. Själv tycker jag inte att jag är så smal längre... Jag tränar faktiskt nästan ingenting, kan hända ibland att det blir 2 gånger i veckan, men brukar nästan alltid träna 1 gång i veckan iallfall. 
Jag är ingen storätare, äter kanske max 2-3 ggr per dag + lite småätning. Har arvlag av speciellt mamma att ha svårt o gå upp i vikt. Vilket är tur egentligen, hehe annars skulle jag nog väga 100+ så mycket godis som jag äter..


så här såg jag ut i november 2009, smaaal bläää


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag tycker faktiskt inte att du ska klaga på din vikt!

Jag känner en 11-åring som väger 76 kilo och har strl 40/42.

Dessutom är du så 7kt snygg så många tjejer skulle vilja se ut som du!

2011-05-20 @ 12:50:17
Postat av: lillasyster<3

då tyckte du ju inte att du var smal precis....<3

2011-05-22 @ 10:47:06
Postat av: Anonym

då tyckte du ju inte att du var smal precis....<3

2011-05-22 @ 10:54:02
Postat av: Anonym

oj, jag råka skicka det två gånger:D

2011-05-22 @ 10:54:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0