questions - answers

Anonym om from the first kiss:
Kan inte du ha en frågestund, där man kan fråga dig om vad man vill och så svarar du på alla!?♥

Svar: jo det kan jag väl, jag har ju haft 2 styckna så kanske är dags snart. men det får bli någon gång nästa vecka isåfall! :)


elsa
om oh my god!:
hur får du dina ögonbryn så där fina ? gör du nått speciellt med dom? :o

Svar: måste väl först säga tack så mycket! ärligt så bryr jag mig inte så mycket om mina ögonbryn! nopprar emellan ögonbrynen när det behövs, kanske nån gång i veckan eller så.
jag har aldrig nopprat runt om ögonbrynen utan tycker dom är bra som dom är det, så det är väl bara en naturlig sak på mig så har tyvärr inget tips eller något.
men tack igen! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0