oh my god!

hejhej! länge sen jag skrev nu.. har bara inte orkat suttit vid datan när det är så underbart väder ute som det varit ett tag nu!
har hängt med vänner och bara tagit det lugnt när jag inte bloggat.

måste bara fråga, ni har väl hört om det som hände i japan igår? hur läskigt är inte det liksom? känner på mig att 2012 så kommer nog inte jorden att existera längre, helt ärligt! jag och pappa satt och tittade på filmer och intervjuver och bilder från japan på BBC news & CCN news, man fattar det bara inte ju!! tänk om det skulle kunna bli så här :O

nej nu ska jag göra iordning mig och sen dra mig till stan och inhandla lite nödvändiga prylar, får se vad som händer senare ikväll, för jag känner mej lite halvt sjuk :(



bilder från igår eller nått tror jag, haha! :)
Kommentarer
Postat av: elsa

hur får du dina ögonbryn så där fina ? gör du nått speciellt med dom? :o

2011-03-12 @ 14:14:55
Postat av: Josephine

Jag Älskar dig <3

2011-03-20 @ 22:15:07
URL: http://josephineripnas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0