letar efter nått att säga som kan ändra allt

haha fan vad dum jag känner mej mot mig själv, jag vill ju blogga och tycker det är jättekul, men ändå lägger jag av hela tiden.. mupp.se
har dragit ut en till tand idag, fy o blä, men var duktig idag, grät inte nånting! hehe
drog ut den vid 11 och vågar fortfarande inte äta, slutar ju inte blöda ju, jätteäckligt :(
har tittat på no strings attached, dödligt bra. somnade dock en timme under filmen men då spolade jag bara tillbaka och såg om!

har fått några frågor som jag tänkte svara på lite senare, för nu ska jag titta på justin biebers film never say never. började faktiskt gråta förut när jag såg dom där tjejerna som fick gå upp på scen med han. haha känslig jävel? jaaa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0