sorry but i can't stop, i havin' too much fun

har varit en lång dag idag med nationella prov i matte, två styckna också. kan bara säga att jag failade sönder på sista delen, bläää på mig :( men mina kära vänner jocke viktor arvid o jonte har fått mig på bra humör, bästa dom <3
åkte till stan sen med min kusin och träffade även på min saknade och söta vän felix.
sen gick jag och madde till afron och shake rumpan lite, hihi nice
nu ska jag duscha och prova 2 av klänningarna jag fick hem idag, dom ser inte lika fina ut som på bilden tyvärr.. men vi får se!
ha en bra kväll gullungar ♥


naw vad fin jag var. saknar den där dagen, förutom all jävla stearin
jag hade i håret som alla i luciatåget fick hjälpa mig o ta bort, hihi

Kommentarer
Postat av: Vera

Du är inte ensam om att faila på provet! Andra delan asså, fatta ingenting.. Bra där. ;) <3

2011-05-06 @ 18:48:29
URL: http://veralinn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0