i messing with you

åh vilket underbart väder, fan vad jag älskar det här!
skolan va lika tråkig som vanligt, lyckades faktiskt sova ganska länge på förmiddags-passet, hehe duktig tjej...
efter skolan gick jag och min älskling till halvars och åt glass, mummms så gott! sen träffade vi danne och jasse ett tag. ganska så skön kväll faktiskt. förutom att jag nyss fick reda på att jag har det största NP provet i matte i morgon, helvete säger jag bara... 2 timmar och 30 minuter, fuck skolaaan alltså orkar inte meer NP nu :(
ska kolla film nu och sova, blääää :(

btw har ett litet löfte till mig själv faktiskt! att alltid ha med mig kameran
så att ni kan få lite roliga bilder från dagen också inte bara bilder på mig...
så här såg jag ut idag iallafall:



Kommentarer
Postat av: Anonym

så söt tjej!!!

2011-05-12 @ 09:41:20
Postat av: lovisa

fin du är!

2011-05-12 @ 09:59:14
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/
Postat av: GratisFilmFörAlla

Checka in bloggen med nya storfilmer varje dag!

Det är helt gratis och allt du behöver göra är att trycka på play!

2011-05-12 @ 10:28:17
URL: http://gratisfilmforalla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0