everyday i'm shuffling

nu ska jag försöka blogga igen som vanligt, haha, fan att det aldrig ska gå att blogga länge innan jag tar en paus! tyvärr blir det ju så på helgerna när man sover borta hela tiden och sover hela dagarna..
idag har varit en seg dag, var inte i skolan pga personliga skäl. sen runt 4 så gick jag till linn och vi har bara legat och gosat i sängen och ätit gurka & dipp o tittat på film o pratat massor. kom hem vid 9 ungefär och håller på att lägga in det sista på tradera nu!
håller på att rensa min garderob lite smått på kläder jag aldrig använt oså förstår ni ;)

nu ska jag faktiskt gå och lägga mig och sova, har nationella prov
i matte imorgon så måste sova ordentligt o vakna smart! ;)


jag är så lycklig med dig älskling ♥
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0