all my people

kvällen började ju inte riktigt som jag hade tänkt mig, men den slutade helt fantasktiskt iallfall vilket var tur. alla vi såg även en sjuuuk skräckfilm senare på natten, fyfan kommer få men för livet för fågelskrämmor...
sov kvar hos danne sen med lite folk.
idag vaknade vi runt halv 12 och jag mådde inte så bra på hela dagen. men vid 5 typ så grillade vi lite vilket var helt underbart gott och då mådde jag genast bättre! nu ska jag danne och petter kolla film och sen ska jag nog dra mig hemåt. måste ladda inför jävla orientering imorgon, hatar deeet
lägger in lite halvsuddiga iphone bilder nu :)

svarar på era frågor och kommentarer ikväll när jag kommer hem :)



PETTER TVINGA MEJ ATT LÄGGA UPP DEN HÄR BILDEN, SKULLE BÖJA
MEJ NER OCH TA UPP NÅNTING PÅ GOLVET -.-






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0