you appear just like a dream to me now

hej igen!
ingen bloggning this weekend pga att jag har levt livet! haha ne men kan berätta lite kort vad jag gjort.
i fredags så vart det riktigt chill hos danne med han petter, jasse, niklas och angelica. vi rökte vattenpipa och kollade film och så. sen sov jag och petter över hos danne & jasse. ingen sömn den natten vill jag bara påpeka!
i lördags vart det bara att vara hemma, kolla film o svulla med älskling, riktigt skönt med hemmakvällar ibland.
idag åkte vi ut till svärtinge till danne och jasse och haha vi grillade faktiskt! var så jävla underbart väder så vi satt ute för första gången i år och åt mat, härligt!
nu är jag o petter hemma och ska duscha och sen sova, skola imorn. fyfan säger jag bara!


bild på mig och jasse idag när vi åt, tyvärr försvann solen precis när
vi skulle äta!

saknar min älsklings sofia <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0