we gotta work on the floor

hej på er! la inte in outfit bild som jag sa, men jag är ju som jag är, orkade inte... haha
kom till skolan lite senare idag för lite saker som hände i morse oså.. blää på järnbrist
när jag kom så hade vi estet(bild & slöjd), haha och jag madde o amanda hade finger målning, haha så jävla kul, saknar att va 2 år igen alltså! efter det hade vi idrott, va väl sidådär då.
resten av dagen har tillbringats på espresso house med två riktiga snyggingar! 
nu ska jag ta ett bad och ha lite ansiktsmask o grejer, kan va skönt så där ibland. och imorgon ska jag ju färga håret o klippa mej.. hmm spännande va? ;)



dåliga mobil bilder, men på bilden längst ner ser ni min teckning. visst
ser den faktiskt ut lite som värsta konstverket? ;)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0