from the magazins to the stars

måste först säga tack för alkoholtipsen om royal white night! då fick jag svar på de! :)

är jättesjuk idag, känns som jag har influensa eller nått. och så har ju vi nationella prov idag också och det missar jag med... vaknade hos petter imorse och han tog hand om mej, tänkte sova vidare hos han medans han är i skolan, men jag tycker det är läskigt o va själv i hans hus så jag åkte hem, hehe (a)
dricker honungsvatten och laddar ner filmer är vad jag gör just nu, ska sova lite med nu o döö lite tänkte jag. har fan inte varit sjuk sen jag operera mej! :(

nu ska  ni få se lite bilder från spexfotot som vi tog igår! vi var alla
figurer i shrek, jag var drottningen :)






Kommentarer
Postat av: Anonym

sv: tack så mycket emelie! :D

ja de är rätt passande hehe ;)

erat var med nice!

2011-03-16 @ 17:59:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0