the sun is fun

hej kära vänner! så skönt med lite värme och sol idag tycker jag! men nu helt plötsligt försvann den :( tråkigt!
har hunnit städa mitt rum på 20 min, hihi nu är de mys här inne.
skolan idag har inte vart mer än dö kul! i slutet så hade vi idrott och då dansade hiphop av nått slag! haha så jävla kul att hela klassen även läraren låg på golvet o garva åt casper! haha söte cappe!
nu kommer väl petter så får vi se hur de går... 
skriver ikväll igen! :)


dagens klädsel
svarta jeans, linnet jag köpte igår, kavajen jag köpte igår och en stor 
mysig halsduk!

invigde även mina nya vita converse i vårenvädret!
Kommentarer
Postat av: Vera

Riktigt snyggt gumman! <3

2011-03-10 @ 15:17:08
URL: http://pinkpebbles.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0