the king of dreams

hejsan på er! idag har det varit en riiiktig slappdag för min del! gick upp runt halv 2 och åt frukost och sen gick jag och la mej och somna om till klockan 3, haha snacka om att slösa bort hela dagen! men fixade mig lite fort och sedan åkte jag och mamma till maxi och shoppade lite. 
hann även beställa en jätte gullig jumpsuit som ser ut som en liten klänning innan vi åkte till maxi!
nu väntar jag på petter som kommer hit om ett tag, vi ska bara mysa och kolla film o sånt hela kvällen, det var så länge sen jag träffade honom! hörs imorgon! :)


slarvig och tråkig söndagsoutfit!

köpte den här söta jumpsuiten! så jäkla fin!
Kommentarer
Postat av: Vera

Gud vilken söt! Vartifrån beställde du den? :D <3

2011-03-13 @ 20:47:40
URL: http://pinkpebbles.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0