question - answer

Anonym om JeaneBlush:
Hej, för det första sjukt söt på bilden! :)
Men jag undrar bara en sak, har du tagit navelpiercing nu och isåfall kan du inte lägga upp en bild på bloggen då?

Svar: man tackar!
nej jag tog ju aldrig navel piercing tyvärr, för det blir för tajt till sommaren. kommer kanske inte få bada förrän i juli och så vet man ju aldrig om det händer nått så man inte kan bada på hela sommaren. och nu blev jag ju sjuk med, så navelpiercingen får vänta tills efter sommaren direkt!
om jag hade tagit navelpiercing hade jag självklart lagt upp de på bloggen! :)
Kommentarer
Postat av: Vera

Om du tar den nu får du absolut bada redan i juni!

Jag badade i klor två veckor efter att jag tog min, det gick aldeles utmärkt!

:)<3

2011-03-16 @ 18:47:10
URL: http://veralovamadde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0