keep on stuttering

är hemma nu från en runda på stan med min bästis.
är faktiskt ganska stolt över mej själv att jag klarade att ta mig upp ur sängen idag och att jag var stark nog att hantera halva skoldagen iallfall.
blev shopping sen som jag sa. just nu sitter jag och längtar till alla jävla fester jag är bjuden på under våren, jommer bli så jäkla nice, leva livet bara! lyssnar även på älskade eric saade, han är ju bara för snygg, typ dör lite halvt varje gång jag ser honom!
tänkte ta ett bad nu och ta hand om mej själv för en gångs skull tänke jag. så ha en bra kväll gott folk!


så här såg jag ut idag

skjorta - H&M

linne med krage & knappar - ginatricot

spets bh utan band - bikbok
Kommentarer
Postat av: Anonym

gud så fin du var på bilden !

vart är skjortan ifrån som du har på bilen ? :)

2011-03-08 @ 19:01:01
Postat av: leyla karabeg

sv; hihi aw! men du är söt Emelie !<3

2011-03-08 @ 19:10:10
URL: http://leylakarabeg.blogg.se/
Postat av: Anonym

du är så sjukt vacker emelie, det är så sjukt att världen har fått fram en så vacker tjej som du.

2011-03-08 @ 19:24:29
Postat av: Amanda <3

hej nuttis, saknar dig så jävla mycket. vi har inte träffats på as länge. det måste vi göra snart. kommer att spricka annars. gud va söt du är på bilden...... saknar verkligen alla minnen ifrån höstlovet och sommarlovet med dig. älska dig så sjukt mycket hjärtat. puss puss <3<3<3<3<3<3<3<3<3

2011-03-08 @ 20:24:51
URL: http://mandiiiizzz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0