i let my kingdom wait

förlåt för dålig uppdatering, har bara legat hemma och sovit hela dagen men sen när jag mådde lite bättre runt 5 så drog jag mig till stan och träffade madde och moster. blev en ny bikini o inget mer. är på så jävla dåligt humör just nu, pappa åker till thailand om 2 veckor fick jag veta nyss o jag får inte följa med, o jag har ingen jävla utomlandsresa bokad i sommar, kläderna/jackan jag skulle beställa från hm nyss är slut, mitt comviq går ut ikväll o jag har inga pengar på mobilen, faaaan vad allt suger just nuuu!!!! bläää
kanske bloggar imorn o lägger in outfit och visar bikinin oså, får se. hoppas jag är på bra humör då... NEJ JUSTE JAG SKA JU TILL TANDLÄKARN IMORN OCKSÅ OCH SÅ SKA DEN DÄR JÄKLA ÄCKLIGA SNÖN KOMMA TILLBAKA, JIPPIII VAD KUL LIVET ÄR JUST NU!!!!

bild från idag på stan, så där glad är jag inte egentigen, bara så ni vet


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0