hellre träffar jag dig aldrig mer & tar den risken

hej mina kära vänner!
sitter på mammas & pappas data nu och ska kolla sista biten av ullared nu.
när jag satt i duschen förut så fick jag en jävla massa sms o tänkte bara, vad nu liksom? jo då visar det sig att jag har varit med på tv i ullared!! o herregud säger jag bara.. helt osminkad o sjuk var jag den där dagen... ska kolla hur jag ser ut på tv sen när det kommer upp på tv5play för jag missade ju de på tv :( haha illa...

jag är riktigt glad just nu, ser fram emot dom här dagarna då jag ska träffa min bästis imorgon & på onsdag träffa saknade linnea & samt snyggpatricia & fredag kanske johan! :D
nu börjar det så måste dra mig till tv:n! haha...!


kör på en söt bild på mig o lille agnes
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0