and i'm in pieces, only you can fix me

har bara ett ord att säga om min kväll igår alltså, AWSOME! hade så sjuukt kul, älskar mina vänner, hihi! <3
nu är jag hemma iallfall och nu blir det en myskväll med familjen och melodifestivalen, det var länge sen! ha en bra kväll gott folk! ♥

haha fick en kommentar förut som var "imitation av luis vuitton?" om min nya väska från spanien.
och mitt svar på det är, haha ja det är ingen äkta väska? vafan ska man ha en äkta för när den oäkta ser exakt likadan ut? jag älskar min nya väska, oavsett om det är äkta eller inte ;) patetisk kommentar!



Kommentarer
Postat av: Anonym

exakt likadan skulle jag verkligen inte kalla den, den har inget LV monogram, remmarna ska absolut inte vara svarta under skinnet, och själva väska ska verkligen inte vara gjord av nåt fejk skinn som man ser på bilden....

2011-03-05 @ 21:51:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0