all we got is heartache and pain

sitter i soffan och lyssnar på massa sköna låtar och tittar lite på top model samtidigt. min kusin slutar jobbet kl 4 och då drar jag mej till stan. dagen idag har varit så jävla bra, mina underbara vänner får mej på bra humör efter lite saker som hände igår! sen va de en dööö söt gubbe på våran skola idag som har vart med i andra världskriget o han berätta massa om de, så sjukt jäkla spännande!
är lite nervös nu också för att imogon följer patricia med mej till lucky 7 och då ska jag pierca naveln, hihi om jag vågar.. 


Kommentarer
Postat av: Therese (Kusin)

Joo gmn de vågar du det är jag säker på, det kommer bli jättesnyggt på dig det lovar jag<3<3

Håller tummarna<3<3



Kramizzz

2011-03-07 @ 19:08:24
Postat av: Therese (Kusin)

Du vågade ju gurgla whiskey;P

2011-03-07 @ 19:21:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0