watching the night turns in to day

drar mig till petter om ca en timme. pappa passar på o ha förfest med grabbarna här hemma nu när mamma o julia är borta i turkiet, så då betyder det att jag också måste vara borta ikväll... men tackar inte nej till att sova hos petter självklart! ska hinna handla lite godis och sånt gott innan jag åker så har lite bråttom nu!
ha en bra kväll! :D 


det var någon som undrade hur mina tänder ser ut nu, och som ni ser
så är dom faktiskt väldigt raka nu, och bara en liiiten glugg kvar ;)


Kommentarer
Postat av: En blogg om Kevin

Skitsnyggt blir det när det är klart. Men tusan va ont det gjorde när dom spände tandställningen:(

2011-06-05 @ 17:07:33
URL: http://tusenniohundraelvadagar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0