just fool me, oh how you do?

hej på er! först och främst vill jag bara säga tack för alla som har stöttat mig och jag inser verkligen nu hur underbara vänner jag har och att jag betyder något för nån iallafall.. 
jag vill bara säga att jag är glad nu och att jag mår relativt bra, till och från. jag försöker kämpa så gott jag kan!
jag har så mycket att se fram emot, imorgon är det fridrottsdag med skolan, kommer bli så jävla kul med vattnekrig o allt! efter det ska madde jag och arvid fixa oss inför avslutningsmiddagen. sen är det helg och nästa vecka är det bara tårttävling och smultronstället som gäller, sen är det sommarlov på onsdag! jag har ett bra liv, jag måste bara verkligen inse det nu! tack så mycket ni som har funnits där, ni är guld värda! ♥



Kommentarer
Postat av: Jasse ;d

DU klarar det här emelie! Du hittar en som älskar dig för den du är! :) <3

2011-06-08 @ 23:10:47
URL: http://jasmineforsell.devote.se
Postat av: Anonym

om det är om killen din så säger jag bara att du kan få vem du vill, känner dej inte men kolla bara hur du ser ut, vacker som en solnedgång! gullig bild oxå, ta hand om dej sötunge!

2011-06-09 @ 00:52:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0