i bet you wish you could catch me again

hej på er! det här blir ett ganska viktigt meddelande som jag tycker ni borde läsa!
har inte bloggat idag för jag kände att det vart lite för mycket inatt.. sjukhuset och sånt... men ja nu mår jag bra iallafall, har mina kompisar med mig! vet inte vad jag hade gjort utan alla mina vänner som får mej att orka gå upp på morgonen! jag behöver inga idioter i min närhet! nu lever jag singellivet och det känns ganska okej ändå! har fått väldigt många frågor och kommentarer både i och utanför bloggen om petter har ny tjej på G osv, och JA det har han, lite sådär mogen kille.. haha.
men nu börjar jag om på nytt och har alla mina kära vänner på och vid min sida och livet känns för tillfället underbart! hjärnskakningen är bättre, urinverksinfektionen detsamma, så jäkla skönt! och imorgon blir det midsommarfirande med massa underbara människor! fan vad jag mår bra nu!
Kommentarer
Postat av: Amanda Nyhlén

Du är så jäkla söt gumman! Och allt kommer bli bra, finns om det är något! <3

2011-06-23 @ 23:07:03
URL: http://amandanyhlen.spotlife.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0