almost lover

hej på er!
förlåt att jag inte bloggade igår, orkade inte och sen på för-eftermiddagen var det väldigt stressigt då vi hade kabaré vilket gick super bra! älskar alla 9or på vittraskolan, så bäst. vi 9or delade även ut ett kort till alla lärare som vi haft under 8an o 9an och sen ett speciellt kort blommor till två lärare som är för bra. dom började gråta också så det vart lite sorgligt igår med :(
kvällen var sjukt rolig med massa härligt folk! bara chill hos eric. 
vaknade hos petter kl halv 1 och då kom pappa o hämta mig och nu har jag sagt hejdå till mamma och min syster som åker till turkiet idag och lämnar mej hemma!!!! vilka j*vlar alltså!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0