questions - answers

Anonym om it's a pink broken heart instead:
fint skrivet, har du kommit på den själv? <3


Svar: Nej det har jag inte, texten är från verserna i Snälla bli min med Veronica Maggio :)



Elin om let's get over this shit, bitch:
vad hände mellan dig och din kille?


Svar:
Ska vara ärlig och kortfattad, vill inte skriva ut sånt på bloggen egentligen.. Men han ville helt plötsligt inte ha ett förhållade och jag vet egentligen inte fortfarande varför han inte vill det... Kanske hitta en ny brud eller nått.. Ae men har bara det svaret på den frågan tyvärr alltså... Jag vet ju inte själv egentligen varför allt tog slut... Men som sagt har typ 80 år kvar o leva så life goes on! :)


Kommentarer
Postat av: Billy

Hittade din blogg för någon dag sedan, och måste säga att du är nog en av de finaste tjejerna jag har sett! Förstår inte hur din kille kunde dumpa dig :S



You don't know what you got 'til you're missing it a lot ;)

2011-06-21 @ 22:22:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0