oh baby, you got that sexy little smile

hej babes!
fyfan vilken midsommar jag hade!! så roligt att jag till och med glömde att ta en outfitbild! kvällen började tidigt alltså.. haha! vilken riktigt rolig kväll alltså, slutade dock inte lika bra för min och fridas och emmas del då.. o herregud. 
vi tjejer vaknade runt 1 idag och mådde som vi förtjänade, (förjävligt alltså)! gick ner och åt lite frukost och sen upp till sängen igen och kollade barnprogram och allt möjligt! tog bussen hem vid halv 7 förut och då hade vi lite gäster här, bla min härliga barndomsvän marcus! ska vara social med dom nu så skriver jag mer imorgon!
hoppas ni hade en helt perfekt midsommar iallafall!


Kommentarer
Postat av: Anonym

så himla fina ögon du har tjejen!

2011-06-26 @ 03:58:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0