i'll gonna miss you so much, my babyboy

hej på er! igår var vi med skolan på borgsmo ip och hade friidrottsdag. slutade med regn + åska + TVÅ ambulanser och ett skadat knä, haha lyckat. vi fick som tur vad sluta en och en halv timme tidigare. sen åkte jag hem direkt och fixade mej med arvid och madde och amanda gjorde oss sällskap! sen var det avslutningsmiddag! lägger in bilder senare, känner inte för det nu...

har träffat petter idag, var så sjukt jobbigt, tror inte jag har gråtit så mycket under hela mitt liv. vi har gjort slut nu och jag mår så dåligt över det.. men vill inte tvinga honom till någonting.. usch vad jag kommer sakna våra mysiga kvällar då jag får ligga i hans famn och bara pussas. gråter så fort jag tänker på det. men vi ska ses imorgon som kompisar o prata om saker utanför vårat förhållande, för han är ju trotsallt min allra bästavän fortfarande.. hoppas vi kan fortsätta vara vänner, nu gäller det bara för mig att vara stark.


jag och jesper april 2010 i berlin <3
Kommentarer
Postat av: josefine

Fin blogg :)

2011-06-12 @ 14:15:51
URL: http://jossiamanda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0