do it all again

hejsan!
är så sjukt jäkla trött så det finns inte på kartan alltså(hahaha?). har inte sovit nånting idag/natt kan jag ju säga. kl 3 bestämde sej mina kära söta gulliga vänner att vi skulle gå till mc donalds från svärtinge där vi var!? och det är typ 1.5 mil eller nått. haha alltså kan ju säga att jag har sjukt ont i fötterna idag! jaja vad gör man inte för en cheeseburgare liksom? fast när vi väl kom fram runt 5 nångång imorse så var ju självklart mc donalds stäng för dom hållde på och sotade! alltså vafan liksom... blev en korv på statoil istället! sen tog vi 6 bussen imorse in till svärtinge igen och la oss och sov, vaknade runt tolv förut och nu är jag hemma... fyfan vilken natt, haha! sommarlov äger

nästan framme!

softar inne på statoil!

Kommentarer
Postat av: Anonym

varför är du med petter? han är ju en jävla player han är fan redan på g med nån ny nu precis när ni gjort slut. dom har ju sovit över och det var ju därför han gjorde slut med dig för att han gillade henne, hon heter elin nånting tror jag barra så du vet

2011-06-22 @ 17:18:48
Postat av: Anonym

Håller med personen över, du borde glömma petter och du är värd så mycket bättre, en så genomunderbar person som du förtjänar en kille som kan göra dig glad. Och om han nu har en ny tjej som anonym över mig skriver så vet han inte vad han missar, och vem går vidare så fort efter ett så långt och bra förhållande? Va stark nu emelie du är en ammazing tjej!

2011-06-22 @ 20:07:35
Postat av: Anonym

amazing* Jag råkade skriva lite fel.. Dina vänner tar alltid hand om dig Emelie, han är inte den kärleksfulla person som nog många trodde, och det,är synd för du har ju alltid haft problem med killar, trodde verkligen han var rätt för dig, likaså många andra trodde nog med det!

2011-06-22 @ 20:11:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0