your not like the others

förlåt, förlåt & förlåt att jag inte bloggade igår! vaknade runt 12 och vid 2 så fikade jag i stan med mina fina linnea & patricia, och kom hem vid 6 med patricia och då började vi fixa oss, så hann verkligen inte ens sätta på datorn igår!

var på fest i lindö igår med dö härligt folk, mår som man förtjänar idag då.. men fasan vad roligt vi hade!
patricia och jag kom hem till mej typ vid 3 eller vad klockan var.. haha noll koll.
somnade nästan direkt. och nu har min lilla ängel åkt hem!
ska städa rummet nu och fixa mig sen kommer fridas familj och hämtar mej, dom kommer nämnligen hem från danmark idag! har saknar min bästis massor <3







Kommentarer
Postat av: mee :)

Har du piercing i tungan? :)

2011-07-11 @ 19:45:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0