boy, just chillin'

Kom hem för en stund sedan, myser i min nya blåa tjockiströja jag haffade på bikbok för endast 79 kr, kostade egentligen 299! siiick!!
Så jävla ovärd dag, haha! Satt i kön till style by tyra öppningen i 3 timmar(!!!!), och var en av dom typ 30 första bara för att de 100 första skulle få en goodiebag. sen när endast en timme var kvar så var det sjuuukt många som trängde sig så hamnade ganska långt bak tyvärr. Så hann inte kapa mig en goodiebag innan dom tog slut, faan!
Men köpte 2 ringar jag kan visa på bild tillsammans med tröjan imorgon! Och träffade även en hel bunt med underbrara tjejer, och träffade även ursnygga Tyra och Angelica Blick! Höjdpunkten idag!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0