read my lips

Heeej. Fan vad trött jag ääär. Eller? Nae vet inte.. Men var lite allmänt nere förut oså, tror det är för att jag har pms elllller så är det för att jag slutat med mina tabletter nu, (äntligeeen). Blev mycket gladare efter att jag pratat med mina fina vänner som alltid får mej att bli en solstråle igen. Tänkte gå och göra mej en nattmacka nu, hehe i'm starving! Sen ska jag krypa ner i min myse säng. Bloggar imorgon innan jag träffar min linnea så vi hörs imorgon!
Säger godnatt med 2 helt random och halvcrazy bilder ♥



Kommentarer
Postat av: emelie

hej emelie! tänkte höra med dig om du har eller känner någon som har ett par högmidjade jeans ifrån bikbok? de är i butik just nu, men fanns bara ett par kvar som jag kunde ha men dum som jag var så köpte jag dom inte, och då de är på rea tror jag inte att de finns kvar när jag springer på stan nästa gång :(

2011-07-27 @ 03:15:44
URL: http://emelielofquistt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0