the award goes to you for the best liar of the world

sitter här nu med jennie. vi har lite gäster här hemma just nu, trevligt trevligt.
snart kommer min kusin hit också, så ska hon och jag åka och hyra film sen ikväll och mysa framför tv:n med massa onyttigheter... inte bra emelie.. haha jag som försöker hålla mig i bikini form.. 
kan inte skriva så mycket, ska vara social mot mina gäster. så vi hörs imorgon istället! :) sorry för den dåliga uppdateringen, men blir lätt så nu när jag aldrig sitter vid datan, men ska försöka mobilblogga mer när min iphone 4 bebis funkar.
ha en bra kväll ♥

så här ser jag ut just nu!

Kommentarer
Postat av: Anonym

så otroligt vacker Emelie !

2011-07-03 @ 20:46:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0