question - answer

Anonym om hälsa till satan, vi hörs:
har kollat igenom hela din blogg nu, och jag undrar vad som hände mellan dig och hon patrisia. är ni aldrig längre, vad hände mellan er sånna fall. skulle va jätte tacksam med svar.


Svar: Jag ska vara ärlig nu, jag ska säga precis som det är, och det är ganska illa faktiskt..
Jag och patricia tappade kontakten helt de 2 sista månaderna jag var tillsammans med Petter. Om jag ska vara riktigt ärlig förlorade jag kontakten med nästan alla mina vänner. Jag blev en ny drygare person, som ingen av mina gamla vänner kände igen och ville umgås med. Det var bara Petter, Petter & Petter i min hjärna. När jag och Petter gjorde slut, förändrades precis allting. Jag insåg att jag inte varit den där glada personen jag var innan. Jag har nu fått tillbaka kontakten med sjukt mycket vänner jag inte snackat med på jag vet inte hur länge! Jag och Patricia har blivit jätte bra vänner igen och pratar nästan varje dag och träffas så ofta vi har tid! Jag är så glad att jag har insett vilken dålig vän jag var när jag var tillsammans med Petter sista tiden! 

Jag säger en sak nu som alla borde ta till sig och lyssna på, för jag vet verkligen vad som händer annars! Ta aldrig eran pojk/flickvän före era kompisar! Även om det känns bäst och mysigast att vara med pojk/flickvännen jämt och ständigt så förlorar man på det i längden!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0