i'm so happy and you know why

hej sötisar! är ledsen att jag inte bloggat, hah men jag lever livet, och då ligger datan på sista plats tyvärrr. funderar på att börja blogga på devote då det finns en app som man kan blogga från, blogg.se har ju ingen jävla app så man kan lägga in bilder osv.. ett bra altenativ kanske?

vill bara meddelada att dessa dagar har livet varit på topp och jag mår så in-i-helvete bra!! sitter hos min linnea nu och vi tar massa asfula bilder och myser. vi har varit hos mimmi ikväll och ätit massa gott och kollat film.
vi ska äta melon nu och sen ta en promenad såhär klockan 1 en söndagskväll!
bloggar och lägger in bilder från sthlm så fort jag kommer hem, har inte ens klivit in i mitt eget hus på 3 dagar, 4 snart.. illa men vafan lever livet ju!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0