i learned to live half alive

Vaknade kvart i 7 imorse av att alarmet ringde. Begav mig till tandisen, spände tandställningen som nu förövrigt gör dödligt ont. Kom hem vid halv 9 och somnade så gott bredvid min Patricia igen. Hon drog ungefär vid 11 tror jag, var inte helt vaken.. Men hon skulle på Willes mammas begravning, älskade Wille..!
Nu ska jag ta och börja fixa mig, duscha och lite så för att sedan sätta mej på bussen till krokek. Sover hos min bästis inatt och vet inte vad vi ska göra, men kanske gör en mobilbloggning senare  ikväll!
Kika även in imorgon runt 12 för då slänger jag upp en bildbomb med bilder från Stockholm och lite annat jag gjort under dessa dagar! See ya!


Haha måste bara säga en rolig sak. Det är sjuuukt många personer som frågat om
jag och fridisen min är tvillingar/syskon. Haha är vi verkligen så lika?

Kommentarer
Postat av: Anonym

ni är sjuuuukt lika!!!

2011-07-22 @ 16:45:02
Postat av: Anonym

ångrar du nångång att du varit tsm med petter? :)

2011-07-22 @ 17:34:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0