yes i would die for ya baby

okej! jag är tillbaka på stadiga fötter igen! nu ska jag sätta igång med bloggningen! sakande det så mycket ju..
jag har tänkt på två nya kategorier, "Hiss & Diss", och sen "Hår, Smink & Naglar". något i den stilen. 
med kategorien "Hår, Smink & Naglar", tänkte jag mig att jag skulle lägga in så ofta jag verkligen som möjligt hur mitt hår och min sminkning ser ut, och sedan naglarna när jag fixar dom!
blir nog jätteroligt, inte bara skriva om mina dagar hela tiden!
nu kör vi om på nytt! :D


min bebis när han diskar, hihi så söt <3


stöttar dig i allt dedde & det vet du. jag lider med dig gumman! love u
Kommentarer
Postat av: Manda

Aw söta du & dedde är! Saknar er <3

2011-01-13 @ 21:27:08
Postat av: Anonym

din pojkvän är sjukt söt! men på tal om ingenting så undrar jag hur du kommer på dinna rubriker? :)

2011-01-13 @ 22:11:39
Postat av: - nanna

så söta du & madde är! :D<3

2011-01-15 @ 12:30:10
URL: http://nnanna.blogg.se/
Postat av: hanna p

vem är din förebild? :)

2011-01-31 @ 21:53:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0