yeah it's on

åh är så glad att folk har börjat kommentera mer! jättekul! 
gick som sagt inte till vårdcentralen idag heller, sängen höll fast mig.. dumma säng :(
ne men måsteee gå dit imorgon, så är skapligt nervös nu..
hade iallafall en super kul dag med vicke o lowe! 
är jätteglad nu för de har hänt en grej som jag inte kan avslöja riktigt än! hihih kommer bli en så rolig sommar!
men måste sova nu så jag orkar upp imorgon(sa jag igår med men ja som sagt..). godnatt kära blogg!

just det, svarar på frågorna från frågestunden imorgon när jag kommer hem från vårdcentralen runt 11, så glöm inte att kika in då!


skulle jättegärna ha lagt in en fin outfit bild som jag tog idag, men nej
den råka jag självklart att radera! typiskt mig! fick bli 1 månad
gammal bild istället



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0