Petter Sahr Stjärnborg - Pälskling


du är världens underbaraste kille, du är min underbara kille
jag är världens lyckligaste flicka med dig petter, ingen annan kan få
mig att känna mig så värdefull som du får mig att känna mig.
du och jag har varit tillsammans i snart 3 månader och det har varit
de bästa månaderna i mitt liv. 
vi är som gjorda för varandra, vi kan skratta åt samma saker, 
vi kan gråta tillsammans för att vi ska förklara för varann hur mycket
vi älskar varandra, vi kan skoja med varandra om allting.
du är min bästavän som jag kan prata med allt från himmel och jord om,
som alltid ställer upp för mig och finns där när det känns jobbigt.
och du är samtidigt min pojkvän, min älskade kille.
jag tror inte hur mycket du förstår hur mycket du betyder för mig,
hur mycket skillnad du har gjort i mitt liv. det är sjukt.
om jag kunde, då skulle jag ge dig precis allting du vill ha.
jag är så glad för att jag har dig, du förstår mig,
du kan läsa av mig rakt igenom, du vet vad jag tänker.
jag är så glad att du orkar stå ut med mig och hålla dig fast vid mig, 
även fast mina brister, även min korta stubin,
och även mitt känsliga humör. 
du accepterar mig för den jag är, för den jag vill vara. 
jag är så stolt för att jag får ha dig vid min sida, du är något jag skryter om.
jag är så otroligt förälskad i dig älskling, det är helt otroligt verkligen.
trodde aldrig att jag skulle kunna bli så här kär i någon under hela mitt liv, men så kom ju du.
du är det vackraste som existerar på denna jord, det finns inget finare än du.
att få somna i din famn är så underbart, och när jag vaknar på natten vet jag att
du ligger bredvid mig, så jag kryper tätt intill dig och somnar om.
likaså att vakna bredvid dig, få se dig när du sover & få min första kyss på dagen,
det är en helt obeskrivlig känsla. jag blir så varm när jag bara tänker på det.
det är dig jag älskar, det är dig jag vill ha.
jag är din petter, bara din
du har mitt hjärta i dina händer



skrivet av: emelie johansson, 21/1-11

 

Kommentarer
Postat av: petter

naw va gullig du är hjärtat älskar dig dig som fan du är så jävla underbar du är bäst fyfan va glad jag är att jag har dig, du är världens bästa flicka! jag är världens lyckligaste kille!<3

2011-01-20 @ 22:12:31
URL: http://[email protected]
Postat av: Emma

ni är så jävla fina tillsammans!<3

2011-01-20 @ 22:48:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0