mi mundo sin ti

hann inte blogga igår, låg i sängen hela dagen med petter, helt jävla döda var vi!
skolan idag var riktigt nice, slutade halv 12, som jag kommer göra hela veckan också! så sköönt!
direkt efter skolan åkte jag hem till min lille bebis som är hemma och är sjuk. när han låg o sov lagade jag mat till honom & städa lite och sen köpte jag också godis och så myste vi ner oss i sängen och somna en stund.
tog halv 9 bussen hem och nu känner jag att sängen is next on my list... är så trött :(


min söta sovtröja från grekland, love it! hehehe

jävla snygg pojkvän man har då. min modell!
jag ursäkar dålig mobilkamera-kvalité




Kommentarer
Postat av: Anonym

shiiiet vad snygg din kille är!!! men vrf slutar du halv 12 hela veckan? ;o :)

2011-01-31 @ 22:16:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0