jag ska skrika ut så att du hör mig

kom hem från linn vid 6 för hon skulle på något möte. den där ungen är så jävla amazing! åh sjukt vad jag älskar henne!
kom hem och skulle packa upp min väska. alltså ärligt min mamma är helt crazy bra, hon ser alltid att det har hänt något på mig, även fast jag inte sagt något. så vi prata ett tag om allting & det var så jävla skönt. älskar min mamma.
ska gå och äta nu sen ska jag o mamma göra lite popcorn & se på en bra film. får hoppas att jag orkar ta mig till skolan imorgon.. känner inte för någonting just nu! usch hatar när vissa dagar blir såhär! hoppas ni har haft en bättre dag än vad jag har iallafall kära bloggläsare! 


jag och vicke för någon vecka sen!


Kommentarer
Postat av: olivia

hoppas att du mår bättre snart! :)

2011-01-18 @ 19:46:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0