olivia palermo



det var någon som frågade mig vem som var min förebild ganska långt bak i arkivet som jag har missat!
mitt svar på den frågan är helt klart olivia palermo. det började med att jag kollade på the city på MTV någon gång, då upptäckte jag olivia. jag blev direkt uppmärksam på hennes klädstil och hennes personlighet!
hennes personlighet påminner lite om min själv också faktiskt, väldigt ärlig och rak, och riktigt envis!
jag bara älskar hennes val av kläder, tycker verkligen inte det finns någon kändis med bättre klädsmak!
sen är hon otroligt vacker också. en riktigt bra förebild är hon!



Kommentarer
Postat av: Anonym

håller helt med dig

2011-02-01 @ 18:06:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0