let the shine keep on shining

är hemma från skolan idag, eller jag gick dit men har så jääkla ont i magen så klarade 10 minuter av skolan, himla mensvärk alltså! var så jäkla taggad på att göra nationella proven idag, så orkar jag inte ens göra dom, då är det illa..! 
får göra nationella proven nån annan dag i veckan istället.
ligger i soffan nu med citronvatten & laddar ner massa filmer som jag kan halvsova till nu.
förutom att jag har sjukt ont i magen så blir man ju lite lycklig när man tittar ut genom fönstret, solen skiner och det är klarblå himmel! mår så bra av att se det här vårvädret! gör inte ni också det?





Kommentarer
Postat av: Camelia Karova.

sv: jobbigt :( detsamma! :D

2011-02-02 @ 11:32:53
URL: http://karova.blogg.se/
Postat av: nathalie

älskar vädret. ha en fortsatt bra dag och hoppas det blir bra med din mensvärk! ;)

2011-02-02 @ 11:54:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0