cp pms inlägg, ångesten kommer!!

nu har mamma tjatat jättemånga gånger att jag ska sova för vi ska ju upp tidigt imorgon till flyget. men ärligt nu kommer ångesten, jag vill inte åka hem helt plötsligt. vill inte lämna värmen, klimatet, maten osv... vill vara kvar här.. usch vad jobbigt, är på cp pms humör nu också. älskar luddes sköldpadda, gråter nästan när jag tänker på att jag måste lämna lillplutten, lille padde, naaaw.
ne emo inlägg haha ska sova nu o sen kommer jag hem till sverige runt 5 och då ska jag till petter direkt så bloggar nog senare på kvällen. blääää livet är tråkigt ibland, haha...


haha naaw sötpadde, kärleeek! o min näsa är väl mindre söt, ihop-
tryckt..
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0