dancing is my remedy

fyfan vilken underbar dag jag har haft! har inte kunnat sluta le för en enda sekund! var ju i kolmården som jag skrev förut på föreläsning och fick se o så på massa djur där, lite coolt eftersom själva djurparken egentligen är stängd. så hade vi världens bästa väder också + påsklov nu! ååh vad livet är bra nuu!

ligger med min underbaraste i sängen nu o vi ska snart kolla film, min syrra har precis lagt sig för att sova.
har tyvärr ont i halsen lite och är cp nervös för jag ska dra ut en tand på måndag, dööör :( hihihi
ne nu ska jag lägga in lite superdåliga mobilbilder o sen mysa med petter, godnatt







titta så sööt, hihi lille timon <3
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0