he's been livin' in an uptown world

sitter hos min bästa kusinvitamin nu och har varit och tränat idag. gud vad jag köttade idag då, hihi :D
förlåt om jag är så tråkig på bloggen fortfarande, men väntar på min design om den blir klar nångång..
ska duscha nu med madde sen ska vi kolla film eller nått, mysigt :D
ha en bra kväll så får ni svaren från frågestunden imorgon! :)

tips till er bloggläsare: platta ALDRIG håret nakna eller med öppen tröja utan nått under eller ja ni fattar vad jag menar.. jag har lyckats att bränna upp hela min bröstvårta så den är typ dubbelt så mindre nu för det har låtsnat massa skinn.. haha otursbarn, ja


Kommentarer
Postat av: jr

tack ;D

2011-04-13 @ 09:58:59
URL: http://priyan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0