SVAREN PÅ FRÅGESTUNDEN

Äntligen nu kommer svaren till frågestunden som ni väntat på! :)



Hur sminkar du dig till vardagar?
Jag använder solpuder, mascara och läppstift :)

Vilken är din favorit affär?
Min favoritaffär är helt klart pimkie och zara! :)





När kan vi träffas? :D <3
Jadu vera, riktigt snart tycker jag! :D <3

Är du oskuld?
Nej jag är inte oskuld

Har du visat dig helt naken inför en kille nån gång?
Ja det är väl klart eftersom jag inte är oskuld, haha

Vad ska du gå för linje gymnasium?
Antingen hagagymnasiet-samhäll, eller så funderar jag på kungsgård-handel & administration som jag hade som andra handsval :)

Vad vill du bli när du blir stor?
åh hatar den här frågan, jag vet inte. men i min verkligen största dröm är att jobba på people magazine eller elle i usa. men ska man komma tillbaka till verkligheten så kanske mäklare eller jobba i nån affär

Snygg sommar outfit?
Ett par riktigt snygga beiga hörmidjade short med ganska tunt tyg, ett slitet linne och vita converse!

Favoritplagg i garderoben?
Måste vara den här vita stickade 
tröjan, den passar till allting!


Om du fick åka vart du ville, vart skulle du åka då?
Då skulle jag åka till naxos i grekland, helt klart! Det är min favoritplats utomlands, känner så många härliga greker där och stränderna ska vi inte prata om!


Vad är din största dröm?

Det vet jag faktiskt inte, kanske att hitta ett riktigt bra jobb efter att jag rest runt massor efter studenten :)

Finns det något här i livet du är rädd för?
Döden och sen massa små saker, hehe ;)

Har du några planer på vad du ska göra i sommar?
Nej inget speciellt, sommarjobba 3-4 veckor iallafall tänkte jag. sen så skulle jag vilja åka utomlands igen, men inget är planerat än :)

Vem är din allra bästavän?
Min mamma!


Vilken skola går du på? är du poppis?
Jag går på vittra. haha vaddå poppis? jag vet vilka mina vänner är och det nöjer jag mej gott o väl med. :)

Favorit film?
The last house on the left!


Är dina föräldrar skilda? :)
Nej dom är inte skilda :)

Vad är ditt fullständiga namn? :D
Alexandra Emelie Johansson :)

Ska det bli kul att börja gymnasiet?
Ja det ska bli riktigt kul, men kommer nog vara ganska ledsen första tiden o sakna alla härliga 9or på min skola, men dom flesta ska ju med gå hagagymnasiet :)

Favorit låt?

Mina favorit låtar just nu  är On the floor - Jennifer Lopez & Remedy - Little Boots 

Favorit mat? :)
Mammas tortillas helt klart!

Vad är meningen med livet?
Familj, vänner & kärlek och självklart mat (a)

Varför kan inte skolan ta slut?
Snart gör den det jocke ;)

När går jorden under?

Inte när jag lever iallafall :)

Visst ska man alltid se saker från den ljusa sidan? :)
Ja förfan, eller alltid försöka iallafall :)

BH STRL?
haha vafan?

Vem/vilka är din/a bästavän/ner?
Min mamma, petter & patricia :)

Hur många pojkvänner har du haft?
Haha jag vet faktiskt inte, bryr mig inte så mycket. Känner faktiskt att huvudsaken är att man älskar den man är i ett seriöst förhållande med iallafall :)


Vilka bloggar läser du? :)
Jag läser Kenza, Micah, Angelika Blick, Kissies och sen självklart mina vänner & bekandas bloggar :)

Och föresten, hittade du din tjocktröja som du tappade bort på sportscamp tillslut?
Nej det gjorde jag aldrig... :(

Vart har du köpt din vita tröja? :)
Antar att du menar den vita stickade på bilden där uppe i frågestunden? Den är köpt på Cubus :)
Kommentarer
Postat av: Anonym

Men du har ju inte svarat på alla frågor, det var ju bland annat en tjej som hette Therese som hade frågat om du tyckte att hon var snäll!

2011-04-17 @ 20:39:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0