stop stop praying cuz i'm not not playing

Hej på er! Min dag har tillbringats med härliga människor ute. Så skönt väder så det är helt sjukt!
Ska snart krypa ner i sängen med Petter för imorgon klockan 7 tar jag Petter, Linn & Jesper bussen till älskade Stockholm för massa shopping och härliga uteserveringar. Åh gud ska kul det ska bli, längtar så mycket att få inhandla massa nytt till min proppfulla garderob! Haha...
Bloggar när jag kommer hem eller vad sägs om en snabb mobilbloggning från Sthlm? Låter bra!



hihi muuums! <3

Kommentarer
Postat av: Sara

Vart e tröjan från? :)

2011-04-21 @ 09:20:08
Postat av: Anonym

E tröjan ny?

2011-04-21 @ 10:09:05
Postat av: T

E tröja ny??

Isf, var har du köpt den och vad kostade den?<3

2011-04-25 @ 15:55:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0