make me move like a freak

ligger i min säng och är så jäääkla sugen på ben & jerry's så det är helt sjukt! ska dra mig ner till ica direkt när jag vaknar och köpa en handpack med chocolate fudge brownie, muuums.
har cp ont i tanden, usch vad äckligt det känns med en stor glugg i munnen :( har bokat bussbiljett ikväll också till stockholm tills på torsdag då jag ska shoppa söndeer med petter, jesper & linn, hur kul liksom? :D
så jävla onödigt inlägg så här sent, men kan faktiskt inte sova så då blir det så här :(
hehe hörss imorn oså, pusss o godnatt!


haha fyfan vad fuuuul. bästa vickebror <3
Kommentarer
Postat av: Vera

Ska du till Stockholm?! :D

2011-04-20 @ 12:56:32
URL: http://pinkpebbles.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0